Fenerbahçe’de Kante ile ilgili sıcak gelişme! Dünya Kupası sonrası…

  • 26 Haz 2026 16:09
  • Güncelleme: 26 Haz 2026
    2 dk. Okuma Süresi
Özet bulunamadı.

Geçtiğimiz sezonu ezeli rakibi Galatasaray’ın gerisinde 2. sırada tamamlayan Fenerbahçe, ara transfer döneminde yaptığı hamlelerle gündem olmuştu.

Sarı-lacivertlilerin en çok konuşulan transferiyse N’Golo Kante olmuştu.

Fenerbahçe, Al Ittihad forması giyen Fransız orta saha oyuncusunu uzun uğraşlar sonrası renklerine bağladı.

N’Golo Kante’nin sarı-lacivertli kulüple yaptığı sözleşmeyse büyük ses getirdi.

Fenerbahçe, geçen sezonun kalan bölümü için Kante’ye 5 milyon 500 bin Euro, 2026-2027 ve 2027-2028 sezonları için ise yıllık 11 milyon Euro ücret ödeyeceğini açıklamıştı.

Ayrıca yıldız futbolcunun sözleşmesinde forma satışından gelir paylaşım maddesi de yer almıştı.

AZİZ YILDIRIM RAHATSIZ

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın, N’Golo Kante’nin mevcut sözleşmesinden rahatsız olduğu öğrenildi.

A Spor muhabiri Erdem Akbaş’ın haberine göre; Fenerbahçe yönetimi, N’Golo Kante ile Dünya Kupası dönüşünde bir görüşme gerçekleştirecek.

Yönetim, Kante’nin sözleşmesinin revize edilmesini ya da gelen tekliflerin değerlendirilmesini isteyecek.

Sarı-lacivertliler, Fransız yıldızın sözleşmesindeki forma satışından gelir paylaşım maddesinin de kaldırmayı istiyor.

N’Golo Kante’nin adı son haftalarda ülkesinin takımlarından Paris FC ile anılıyordu.

Fransız yıldız, geçtiğimiz sezon ara transfer döneminde geldiği Fenerbahçe’de çıktığı 18 maçta 2 gol attı.

35 yaşındaki futbolcunun sarı-lacivertlilerle olan sözleşmesi 2028 yılına kadar devam ediyor.

Deneyimli orta saha oyuncusunun güncel piyasa değeriyse 4 milyon Euro olarak gösteriliyor.

Bir Yorum Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Yazılar