Fenerbahçe'nin Brezilyalı yıldızı Fred'in geleceğiyle ilgili belirsizlik sürerken, tecrübeli orta saha oyuncusundan dikkat çeken bir...
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi
Özet bulunamadı.
Topuk Yaylası Tesisleri’ndeki yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu yeni sezon hazırlık sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve takıma başarı dileklerini iletti.
Öğle yemeğinin ardından başkan Aziz Yıldırım, teknik direktör İsmail Kartal ve futbol direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.