Beşiktaş GAİN’den Yiğit Arslan’a veda!

  • 22 Haz 2026 18:51
  • Güncelleme: 22 Haz 2026
    1 dk. Okuma Süresi
Özet bulunamadı.

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, şutör oyun kurucu Yiğit Arslan’a yayımladığı mesajla veda etti.

Kulüpten yapılan açıklamada milli basketbolcuya emekleri için teşekkür edilerek, “2023-2024 sezonunda takımımıza katılan ve üç sezon boyunca formamızı başarıyla terletirken kaptanlık görevini de üstlenen Yiğit Arslan ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız. Yiğit Arslan’a kulübümüze verdiği emekler, gösterdiği mücadele ve katkıları için teşekkür eder; kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar dileriz.” ifadelerine yer verildi.

Bir Yorum Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Yazılar