Fenerbahçe'de heyecanla beklenen başkanlık seçimini kazanan Aziz Yıldırım, yönetimle birlikte transfer çalışmalarına hız verdi. Yönetim...
Fenerbahçe’de milli yıldıza transfer teklifi var! İşte yönetimin kararı
Yeni sezonun kadro yapılanmasını sürdüren Fenerbahçe’de milli yıldızın geleceğiyle ilgili dikkat çeken bir transfer iddiası ortaya atıldı.
Avrupa kulüplerinin uzun süredir takip ettiği oyuncu için bu kez İtalya’dan somut bir hamlenin gelebileceği öne sürüldü.
Takvim’in haberine göre Serie A ekiplerinden Como, Fenerbahçe’ye resmi teklif sunmayı planlıyor.
20 MİLYON EURO’LUK HAMLE
İddialara göre İtalyan temsilcisi 20 milyon euro değerinde bir teklif hazırladı.
Transfer girişiminin Dünya Kupası’nın sona ermesiyle birlikte resmiyet kazanmasının beklendiği ifade edilirken, Como’nun Fenerbahçe’nin yıldızını yeni sezonun orta saha yapılanmasında kilit isimlerden biri olarak gördüğü aktarıldı.
FENERBAHÇE AYRILIĞA SICAK BAKMIYOR
Sarı-lacivertli cephede ise milli yıldızın takımda kalması yönünde görüş birliği bulunduğu öne sürüldü.
Teknik Direktör İsmail Kartal’ın yönetimle yaptığı değerlendirmede, “Bu sezon bizim için çok önemli. Takımın en önemli oyuncularından biri.” ifadelerini kullandığı iddia edildi.
Yönetimin de milli futbolcunun satışına olumlu yaklaşmadığı ve kadro planlamasında önemli isimlerden biri olarak değerlendirdiği belirtildi.
Geride kalan sezonda Fenerbahçe formasıyla 47 resmi karşılaşmada görev yapan İsmail Yüksek, 2 gol ve 3 asistlik katkı verdi.
Milli futbolcunun geleceğine ilişkin kararının netlik kazanması bekleniyor.