Beşiktaş GAIN 13 yıl sonra EuroLeague’de!

  • 26 Haz 2026 20:36
  • Güncelleme: 26 Haz 2026
    1 dk. Okuma Süresi
Özet bulunamadı.

Euroleague Yönetim Kurulu toplantısında, 2026-27 EuroLeague sezonunda mücadele edecek 20 takım belli oldu.

AS Monaco’nun geçici olarak EuroLeague’den ayrılmaya hazırlanma kararı alması sonrası oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle Beşiktaş doldurdu.

Buna göre Beşiktaş GAIN Erkek Basketbol Takımı bir yıllık “wild card” aldı ve yeni sezonda EuroLeague arenasında mücadele edecek.

BEŞİKTAŞ’TAN AÇIKLAMA

Beşiktaş Kulübü konuyla ilgili resmi web sitesinden bir açıklama yayınladı. Açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

“Erkek Basketbol Takımımız, 2026-27 sezonunda Avrupa’nın en prestijli basketbol organizasyonu EuroLeague’de yer alacak.

Euroleague Commercial Assets (ECA) Yönetim Kurulu, 2026-27 sezonunda EuroLeague’de mücadele edecek kulüpleri açıkladı.

2026-27 sezonunda bir yıllık wildcard (özel davet) hakkı kazanan Erkek Basketbol Takımımız, yeniden EuroLeague’de mücadele edecek.

Erkek Basketbol Takımımıza EuroLeague’de başarılar diler, kamuoyunun bilgisine saygılarımızla sunarız.”

This is Beşiktaş. 🦅 @EuroLeague pic.twitter.com/qKrGuuuIfi

— Beşiktaş Basketbol (@BJK_Basketbol) June 26, 2026

Bir Yorum Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Yazılar